4 ילדים נהרגו בעזה, צה"ל: חמאס עושה שימוש ציני

קובי פינקלר | צילום: אילוסטרציה 3 Comment on 4 ילדים נהרגו בעזה, צה"ל: חמאס עושה שימוש ציני
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תחקיר האירוע שבו נהרגו 4 ילדים פלסטינאים מתקיים בצה"ל בשעה זו ועל פי פרטיו הראשונים עולה כי באזור נתקף יעד בו שהו פעילי טרור וממנו התבצעה פעילות טרור.

בצה"ל אומרים כי במידה ואכן נפגעו באירוע אזרחים בלתי מעורבים הרי שמדובר באירוע טרגי.

עם זאת חשוב לזכור כי השימוש הציני שעושה חמא"ס באזרחי הרצועה המוחזקים על ידו כבני ערובה מביא לא פעם לביטול תקיפות יעדי טרור, כפי שהוכח מספר רב של פעמים בימים האחרונים וכי לצה"ל אין כל כוונה לפגוע באזרחים שנקלעו למציאות הלחימה בחסות ארגון החמא"ס.

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון התייחס הערב להמשך הירי ואמר "גם בשעות אלו ממשיכים חמאס וארגוני הטרור האחרים ברצועת עזה, לירות טילים ורקטות אל עבר ישראל ומנסים להוציא אל הפועל פיגועי תופת. החל מיום שני שעבר פועלים כוחות צה"ל מהים, מהיבשה ובעיקר מהאוויר, ומכים קשות את ארגוני הטרור ברצועת עזה. חבריכם לנשק מובילים בימים אלו מאמץ התקפי והגנתי נרחב ומשמעותי, גובים מחיר כבד מאוד מחמאס וימשיכו לעשות זאת עד אשר ישוב השקט לדרום הארץ ולשאר האזורים בישראל. ראוי שיידעו זאת ראשי חמאס אשר מסתתרים מתחת לאדמה ומשתמשים בתושבי עזה, נשים וילדים כמגן אנושי מפני פגיעה בהם, וראוי שיידעו זאת שאר מבקשי רעתנו.

"כוחות צה"ל, במאמץ משותף עם שירות הביטחון הכללי, ממשיכים לפגוע קשות בחמאס ובתשתיותיו, ועד עתה הושמדו לו מוסדות שלטון, מתקני ייצור, אמצעי לחימה, מרחבי שיגור, רקטות, בתי מפקדים בכירים, מנהרות ועוד. מחבלים נהרגו. פעילות צה"ל היא שיטתית ומטרתה לפגוע בחמאס באופן כזה, שכשראשיו יבחנו את מידת ההרס והנזק שהבאנו עליהם, יבינו כי הייתה זו טעות לתקוף את מדינת ישראל. נוסיף ונפעל בנחישות וביד תקיפה עד אשר ישובו השקט והביטחון לישראל. לא נסבול את שיבוש חיי אזרחי ישראל והניסיונות לפגוע בהם, ונכה במחבלים ובשולחיהם. נעשה זאת באחריות ובשיקול דעת, בתבונה ובשום שכל.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כמה ילדים יהודים נהרגו ונפצעו בכל הפיגועי תופת? ילדים ואזרחים תמימים על לא עוול בכפם, וזה בכוונה מראש כמה שיותר להשמיד אותנו, מה עם הערבי שירה לתינוקת בראש כשהיתה בחצר? זאת אכזריות לשמע!!!!!!!!!!
    מכל התמונות של כל הילדים ואזרחי ישראל צריך לעשות מצגת שיראו בעולם מי ומי נהרגו על קידוש השם.
    ועוד יותר מזה אם למדינה בעולם היה קורה דבר כזה שהם מותקפים הם היו נזהרים על ילדים? מה עם הירושימה ונגסקי ביפן זרקו עליהם פצצות גרעיניות, כמה ילדים מתו שם? על זה לא מדברים, רק כשזה מגיע לישראל.

  2. 2

    הלוואי ובאמת יעשו כמו שמדברים
    צריך לקרוע להם את הצוקה

  3. 1

    מה רק 4 נהרגו???????????? יא, חבל רצינו יותר!!!!!!!!!!!
    רק מה שמעניין אותי זה למה הם לא קוברים את אותם הרוגים ורק מצלמים לנו ארונות??????? אולי בגלל שזה כמו המשפחה מעזה שנהרגה מלחמה קודמת, ועם החייאה טובה של החמאס הם קמו לתחייה וכבר הספיקו למות במלחמה הנוכחית!!!!!!!
    אויי ממש כואב הלב על "ערבים דלא משתכחים" וכבר ידוע שהמת משתכח מהלב…